هیئت فاطمیه میانشهر

هیئت فاطمیه، فرهنگی - مذهبی

هیئت فاطمیه میانشهر

هیئت فاطمیه، فرهنگی - مذهبی

حماسه ناوچه پیکان

افتخار ما استان فارسیها، فسایها و میانشهری ها، ناو سروان ناصر خوش نیت، یکی از این حماسه سازان جاوید بود. مردانه جنگید، عزت اسلام و ایران اسلامی را با اهداء خون و جان و جسم خود رقم زد. مدال افتخار اولین شهید میانشهر را بر سینه ستبر خود انداخت و ناج افتخاری بر تارک مرز و دیارمان شد.


  

یادمان که نرفته است مگر چند سال گذشته است هنوز خلیج فارس دلاورمردیهای آنان را فراموش نکرده است. هنوز خون سرخشان بر پهنای آبی خلیج همیشه فارس نقش بسته تا خط قرمز جمهوری اسلامی باقی بماند و دشمن نتواند چشم طمع به پهنای این مرز و بوم داشته باشد.

آری ناوچه پیکان را می گویم با آن حماسه بی بدیل خود ، حماسه ای که آنچنان عظیم بود که نیروی دریایی دشمن بعث را برای همیشه نابود کرد و هفتم آذر را برای ابد بنام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران رقم زد و خود و قهرمانانش برای همیشه جاوید شدند.


ناوچه پیکان

اما افتخار ما استان فارسیها، فسایها و میانشهری ها، ناو سروان ناصر خوش نیت، یکی از این حماسه سازان جاوید بود. مردانه جنگید، عزت اسلام و ایران اسلامی را با اهداء خون و جان و جسم خود رقم زد. مدال افتخار اولین شهید میانشهر را بر سینه ستبر خود انداخت و ناج افتخاری بر تارک مرز و دیارمان شد.

هشتم آذر سالروز حماسه بی نظیر ناوچه پیکان و عملیات مروارید و شهادت شهید ناصر خوش نیت را گرامی میداریم.



                                   هیات فاطمیه میانشهر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.